Verzenden & bezorgen
Gratis verzending vanaf €50,-
Voor Nederland en België
Bij bestellingen van € 50,- excl. btw. (€ 60,50 incl. btw.) of meer versturen wij je bestelling gratis.
Bij bestellingen tot € 50,- die naar een adres in Nederland verstuurd moeten worden, berekenen wij slechts € 5,74 verzendkosten excl. btw. (€ 6,95 incl. btw.). De verzendkosten naar België bedragen € 8,41 incl. btw (€ 6,95 excl. btw.). Voor alle overige landen gelden de volgende tarieven.
Levertijd
Op werkdagen voor 17:30 besteld, de volgende dag in huis
De levertijd wordt per product weergegeven. Onze website staat hiervoor in contact met ons voorraadsysteem en geeft de meest actuele levertijd weer. Hiervoor kijk je onder de bestelknop op de productpagina. Hierbij geldt; op werkdagen voor 17:30 besteld, meestal de volgende dag in huis. Wij zijn voor de bezorging afhankelijk van PostNL, dus wij kunnen hierin geen garanties bieden. Producten die op vrijdag voor 17:30 besteld zijn en die voorradig zijn, worden de zaterdag erna bezorgd. Bestellingen die op vrijdag na 17:30, zaterdag en zondag worden geplaatst, zullen de eerstvolgende werkdag verwerkt en verzonden worden. Ze worden dan dus op dinsdag bezorgd.
Levertijd 2 - 7 werkdagen
Artikelen die niet op voorraad zijn bij ons, maar wel bij onze leverancier, hebben een levertijd van 2 – 7 werkdagen. Ook dit staat aangegeven onder de bestelknop op de productpagina. Heeft het product een afwijkende levertijd, bijvoorbeeld omdat hij op maat wordt gemaakt, dan staat dit bij het product vermeldt.
Deelleveringen
Bij bestellingen waarbij meerdere artikelen zijn besteld met verschillende levertijden, kunnen deelleveringen ontstaan. Het kan dus zo zijn dat je slechts een deel van je bestelling ontvangt. Het deel dat niet bij zit, zal z.s.m. worden nageleverd. De producten die in nalevering staan, kunnen worden teruggevonden onderaan de pakbon, die je bij de eerste zending ontvangt.
Is er al wel een gedeelte van je bestelling op voorraad, maar heeft dat gedeelte een waarde van minder dan € 50,-? Dan zullen wij wachten tot de resterende producten ook voorradig zijn en alles in één keer versturen.
Informatie over deelleveringen kan worden teruggevonden in je account. Dit account kun je aanmaken voordat je je bestelling plaatst, maar ook tijdens het plaatsen van de bestelling. Heb je geen account, dan kun je deze informatie niet inzien.
Je zending traceren?
Bezorgopties
Welke bezorgopties kan ik kiezen?
Bij het afrekenen van jouw bestelling kun je kiezen voor de gewenste bezorgoptie. Om het onze klanten zo gemakkelijk mogelijk te maken, bieden wij verschillende bezorgopties aan. Zo kun je kiezen uit de volgende bezorgopties:
Thuis of op het werk bezorgd (PostNL)
Wij versturen onze producten met PostNL en je kunt je bestelling op elk gewenst adres laten bezorgen. Dit kan bij je thuis zijn, maar je kunt de bestelling ook laten bezorgen bij de buren of op je werk. Doe dit wel altijd in overleg, zodat de zending niet aan de deur wordt geweigerd.
Ophalen bij een PostNL locatie
Als je weinig thuis bent en geen ander adres hebt waar het pakket afgegeven kan worden, dan kun je ervoor kiezen om je bestelling te laten bezorgen bij een PostNL-locatie. Dit zijn doorgaans winkels die gunstige openingstijden hebben en waar pakketten kunnen worden opgehaald en worden weggebracht. Er zijn meer dan 2850 afhaallocaties in Nederland, die onder andere te vinden zijn bij Albert heijn, Bruna, Jumbo, Karibool, Primera en nog veel meer.
Afhalen in onze winkel in Hoogeveen
Ben je woonachtig in Hoogeveen of omgeving, wil je verzendkosten besparen of heb je jouw bestelling vandaag nog nodig? Dan kun je ervoor kiezen om je bestelling op te halen in onze winkel. Ons pand zit aan de A.G. Bellstraat 45-04 7903AD Hoogeveen en wij zijn open van maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 18:00 uur.
Je ontvangt altijd bericht zodra je bestelling klaarstaat. Heeft het haast en wil je je bestelling al binnen een paar uur ophalen? Let dan goed op de levertijd van de producten, die vermeld staat onder de bestelknop op de productpagina’s, om teleurstelling aan de balie te voorkomen.
Mijn zending is al onderweg. Kan ik het bezorgadres nog aanpassen?
Dat gaat helaas niet. Wél kun je er soms nog voor kiezen om de zending te laten bezorgen bij een PostNL-punt. Of dit ook geldt voor jouw zending, zie je op track & trace.